Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 27 januari 2010
Inatt har hela familjen sovit bättre, framför allt jag och Emil. Han somnade ordentligt igåt och sov sedan enda till 05 då han vaknade och var ledsen för att han var så täppt i näsan, jag trodde givetvis att han var hungrig eftersom han inte ätit sedan igår kväll å då väldigt lite, så jag studsade upp och fixade välling, tror ni han ville ha?  Efter näsdroppar somnade han gott om i min famn och vällingflaskan förblev orörd, sicken unge va?! Nu sover igen efter en stor portion gröt och han verkar mycket bättre i dag. Jag ska masa mig in i duschen och sedan städa och fixa åså blir det promenad på eftermiddagen.

Just nu är övervåningen full av elektriker som ska se till att lamputtag å eluttag hamnar där dom ska, reglingen är klar å man kan börja ana hur det kommer att bli!


Jessica

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter