Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 28 januari 2010
Tänk att det föll nästan 30-40cm snö under gårdagen och natten till idag... Galet, de tidigare skottade gångarna syntes inte alls så efter frukosten gjorde jag mig redo för dagens träningspass, vår uppfart e ganska stor så behöver jag säga att svetten rann när jag kom in. Mest frustrerande är dock att dom där som ska ploga lämnar 1½ meter till tomtgränsen oplogat... Vilket gör att man får skotta extra såklart å att tidningsbudet ska ha fritt före och efter brevlådan med 2 meter, ska nog rinha komunen i morron å höra vad dom har att säga om saken!
Var ute och halkade lite med bilen under dagen och hämtade bland annat upp ett paket som kommit - med vårytterkläder, kändes som ett skämt när man gar en meter snö på tomten...


Men förhoppningsvis bli det väl vår så småning om i allafall, för mig får det gärna vara snö till i mars nångång! Iallafall, rosa och grått till Wilma och grönt till Emil. dessutom har han en mörkblå skaljacka och turkos fleece som Wilma hade när hon var liten.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter