Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 28 januari 2010
Har haft en trevlig dag med fina Malin och hennes dotter Nathalie, vi började givetvis med ett besök på IKEA, lunch i resturangen och sen ett varv i varuhuset, finns ju alltid nått man behöver där, blev lite nya skålar till Emils mat å annat smått och gått. Hade siktat in mig på Rondo skålar men de såldes till min stora besvikelse bara i set med andra storlekar oxå.


Svårt att lista ut vem som e vem va? Emil i bara blått å Nathalie i bara rosa, men visst e dom söta?

Efter IKEA pustade vi ut hemma hos Malin och jag passade på att klämma och känna på nya Me&I kollektionen, den var ljuvlig, alla plagg föll mig i smak och det komme rbli svårt att välja. Malin är säljare för Me&I å givetvis har jag bokat in ett party, vill du oxå göra det? Du hittar henne här 






0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter