Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 26 oktober 2008
Jag är mamma till Wilma som fyllde 3 år för några veckor sedan. Hon är världens sötaste och busigaste, men det är väl det man ska vara i den åldern.
Jag är också fru till S sedan 2005 och vi har totalt funnits vid varandras sida sedan 2000.
Vi bor strax utanför stockholm i en nybyggd 3:a som jag hela tiden håller på coh försöker inreda, det är så viktigt att det blir rätt så det går ganska långsamt.
Jag jobbar heltid som säljare och reser en hel del, visst är jag borta mycket men jag älskar mitt jobb.
Jag är shoppingtokig och shoppar både i butiker och på nätet, inredning, barnkläder, mm.
Har lite andra hobbysar oxå så klart, läser mycket, eller framför allt lyssnar på böker mycket. Jag bakar, tårtor och bullar, lagar massa mat och serverar goda viner.
Jag är ganska pysslig oxå och eftersom jag betämt att dra ner på TV tittandet blir det mycket sitta vid köksbordet och pilla med olika saker.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter