Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 30 oktober 2008
Wilma är sjuk!
Febern kom igår och upptäcktes på kvällen, stackars liten låg på strax över 39.
Hon har sovit oroligt hela natten och jag vet inte hur många gångenr jag varit uppe, hon har sovit nästan hela natten inne hos oss oxå och varit som en liten gorilla unge på mig, mysigt men varmt!
Hade löneförhandling på jobbet i morse så jag var tvungen att pallra mig dit, chefen tyckte jag såg sliten ut så det var inga problem att få gå hem när vi var klara. S hade dessutom ett kundevent han var tvungen att komma iväg på.
Så nu sitter jag hä, i soffan, och myser med Wilma. Ska börja planera middag för lördag så snart åker alla Allt om Mat ut på golvet. Tänkte börja städa oxå, men det är skönt att bara få vara en stund!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter