Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 28 oktober 2008
Vinterkräksjukan har nått Wilmas dagis, Blääää!
Finns det nått värre än att kräkas lixom? Å så ta hand om en tös som gör det. Vi har varit förskonade här hittills men jag gissar att med en 3åring på dagis är det svårt att undvika den. Själv ska jag genast börja knapra vitpeppar :-) (å så lämna ansvaret för kräksjuka barn till maken)

Morgonen började som en mindre katastrof, Wilma ville inte gå upp, jag försov mig lite grann och sen ville hon inte ha nån frukost... När vi väl kom så långt som till påklädningen då passade förstås ingenting men till sist fick jag på henne en randig klänning från fix.

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning, ska ha möte klockan 10 så det är egentligen ingen bråska. Sen ska jag in till kontoret och fixa och trixa hela eftermiddagen.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter