Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 31 oktober 2008
Med kaffet i högsta hugg sitter jag nu här i soffan med tösen och halvkollar på Charlie och Lola, Wilma är bättre idag men har fortfarande feber, kanske lika bra dock att hon ligger i soffan och softar idag oxå, än atthon flänger omkring. Hon har dessutom börjat hosta nu och fått snuva så hon sitter är bredvid och snurvlar.

Min syster kommer hit idag :-) Skulle dyka upp lagom till förmiddagskaffet, jag måste iof städa skriva handlingslista, handla mm inför middagen i morron, men ett par timmar ska jag försöka avvara åt henne :-D

Högst på S todolist sitter att flytta kökslampan, den hänger helt skeft nu med nya bordet, så han får ta sig i kragen och flytta på den, tänkte försöka sätta honom på att skura badrummet oxå, undrar om det kommer funka? Annars brukar det bli så att jag gör badrummet och han allt annat...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter