Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 29 oktober 2008

Jag vill ha en ny kamera! Vi hade en jätte bra Canon G7 men den pajjade på Cypern i sommras, nu har jag hittat den här:


Canon G9

Så nu måste jag bara hitta en åtreförsäljare och sen är det ju bara att inhandla :-)

Just nu fotar jag med en gammal gammal Canon Ixus och den har verkligen sett bättre dagar.

Morronen hemma var lugn och allting föt så när som på att Wilma inte vil ha några kläder på sig... Tillsist godkände hon en svart mjukis dress med broderad barbapappa på, men det var med nöd och näppe. S lämnade henne i dag så jag kunde åka direkt till kontoret. JAg ska ju dock hämta, bara fixa lite saker först (förutom att jobba dårå)

-Panduro, måste göra födelsedagskort till på fredag

-Födelsedagspresent till samma födelsedag. men vad??? Behöver tips!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter