Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 7 mars 2010
Idag har vi badat!
Hela familjen åkte till simhallen tillsammans med familjen S. Wilma var i sitt esse å kastade sig ut för vattenrutchkanor och kanter, Emil plaskade som aldrig förr och det var underbart att göra nått sånt hela familjen. Blev inte så länge i badet för mig och E dock, han blev ju trött efter en halvtimme typ. Wilma och maken stannade lite längre i vattnet och tillsammans med familjen S busade dom järnet och Wilma var under vattnet flera gånger :) Rädslan börjar släppa!

Sen fick vi finbesök :) Farfar kom hela vägen från Nacka, å Wilma blev jätteglad! Som den bästa farfadern han är så hade han paket med sig till båda kidssen å jag måste säga -  han e grym på att shoppa!!!


Wilma fick en tunika till i velour, rosa med ett hjärta på, den har hon redan bestämt att hon ska ha på dagis i morron :) Jag bakade en äppelpaj och när dom begavit sig härifrån började jag med middag, det blev lax med mangosalsa och matvete!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter