Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 8 mars 2010
Måndag = Ny vecka = En vecka närmre sommaren.

Steg upp i vanilg tid trots att Emil knölat halva natten, han är supertäppt i näsan å kan inte andas genom den, det blir jobbigt när man vill ha en napp i munnen.
Wilma klädde sig i sin nya velour tunika och satte i sig frukosten, fast fort gick det inte hon var ju tvungen att busa med Emil mest hela tiden.... Nu e hon på dagis och jag har redan hunnit få igång en tvätt och bytt lakan i vår säng, slog mig att jag vill göra om lite i sovrummet och beställa lite nya kuddar å så till sängen, till min stora lycka visar det dig då att en av mina inredningsfavvosar har öppnat webbshop!


Grymt! Måste genast in och spana på vårkollektionen! Vill du oxå? du hittar den här


0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter