Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 1 mars 2010
Som vanligt så var morgonen kaotisk men idag något mer än andra dagar...
Vid frukosten lyckades Emil få gröt precis överallt och Wilma spillde ut både äppeljuicen och yoghurten, hon börjar bli lång nu och har växt massor sista tiden så hon hänger inte riktigt med...
När hela familjen var påklädd och Emil hade uttryckt sitt missnöje länge och väl var vi på väg ut till bilen och jag kan ju meddela att vädret i den här förorten var bedrövligt... Snöstorm... Packade in båda barnen i bilen och mig själv, vi var lagom sena när jag fick in nyckeln i låset å vad tror ni hände? Jo ingenting! Bil j-veln vägrade starta, kan lova att det var skottpengar på den då. Ringde givetvis å skällde lite på maken för att jag skulle behöva gå till dagis med 2 barn i stormen, men vad kunde han göra mer än att beklaga? Suck. Vi gick. Wilma var inte nöjd och inte jag heller, vi var blöta när vi kom fram och jag tänkte många onda tankar om bilen, tur att den stora guldiga är på plats i morron! Ska bli skönt att få en ny stor fin pålitlig bil. Maken trodde dock inte att felet var nått allvarligt på den stora svarta så han ska försöka fixa det i morron så vi kan sälja s*k*i*t*e*n!
Dagen bl.ev dock bättre, först var det mammalunch med kakfrossa hos en kompis å sen fick vi låna bästa Evas stora fina bil för att kunna hämta Wilma på dagis. Fick middagsgäster oxå, funkishusfamiljen var här och åt teryakilax med nudelwok med oss.
Nu sover båda barnen, Emil behövde bara en omsövning och Wilma somnade redan strax efter 7, jag ska oxå gå och sova, e helt slut!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter