Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 4 mars 2010
Nu börjar jag bli erbarmligt trött på den här vintern, visserligen härligt att den varit så lång men nu kan det väl vara nog? Nyss när jag åkte för att hämta Wilma halkade jag utanför bilen och slog bakhuvudet hårt i kofångaren, ajajaj, dessutom landade jagh på höften så förmodligen kommer väl ett stort blåmärke torna upp sig där :(

Annars är ju torsdagar babysim dagar så planen för dagen var ju redan klar, Emil var i sitt esse idag, han älskar verkligen det där! svätte å plaskade och simmade å hade så kul, vi gjorde totalt 3 dyk oxå å alla gick kanon, inga ledsna miner alls, på vägen hem somnade han innan jag hunnit starta motorn ens...

2 personer tycker något:

Anonym sa...

JÄttetråkigt att jag inte kunde vara med på babysimmet!!
Men hur mår du???? Man ska hålla sig på benen! Det vet väl jag...Kram L

jenny - tävla gärna hos mig ♥ sa...

Men hua, hur mår du? Hoppas ni har en fin helg, kramar jenny

Skicka en kommentar

Etiketter