Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 7 april 2010
Nämen om jag borde gå och sova nu då?
Men inte kan jag slita mig från datorn och tv:n, maken vill dessutom prompt att vi byter lakan i sängen nu å inte i morgon så jag har ju en del att göra för själv har han precis lyckats installera Voddler på sin dator och hittat massa filemer som han bara måste se nu, kan vi gissa att jag blir ensam i sängen i natt?

I morron är det dags för BVC kontroll och jag antar att Emil gått upp massor, han e så tung att bära på nu! Hittade oxå ett par skor som måste klackas om innan tallin på fredag så jag ska smöra för skomakaren i centrum så han fixar dom på engång!

En annan otroligt rolig nyhet är att min bästa bästa Sofi fött en lillebror idag!!!!! (egentligen borde jag ju stå och hoppa utanför BB för det har jag ju hotat med hela graviditeten...) Iallafall så mår dom bra allihop men e lite trötta såklart, hoppas att dom kommer hem fort så man får träffa det lilla livet! Stort grattis till hela familjen L!!!

1 personer tycker något:

Unknown sa...

Åh, Hälsa o Gratta!!
om vi inte hörs innan helgen - TREVLIG RESA!
kramiz

Skicka en kommentar

Etiketter