Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 5 april 2010
Efter en ganska tung månad kanske jag nu har hittat tillbaka.
Har helt enkelt varit lite för mycket att tänka på det har varit av en karäktär som jag inte kunnat skriva om här.

Familjen har dock haft en mycket mysig påsk med de mor och far föräldrar vi hade hemma, vilket visade sig vara bara mina föräldrar, men då är det ju som vanligt...
Barnen var ljuvliga - men det är dom ju alltid. Nu sover båda liven men Emil lite oroligt, han är ganska snuvig och vi misstänker att fler tänder är på väg. Kan säga att vi sov illa inatt, var vaken medt hela tiden mellan  0030 och 05... Fick sova till 10 sen dock, maken avlöste och tog hand om morgonen. Idag har han varit och hämtat våra nya cyklar och nu har vi varsin med barnsadel på! Premiärcykling ska väl ske så fort vädret tillåter :)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter