Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 6 april 2010
Tisdag.
Konstigt när veckan börjar mitt i lixom, allt blir bakochframvänt. jag trodde att i morron var idag och idag inte fanns... hmm...
lämnade Wilma på dagis och drog till täby med 2 kompisar för att shoppa lite till helgens resa...
Vi är 8 st som ska dra till Tallin på spa kryssning och lämna män och barnen hemma, ska bli grymt skönt att få sova(?) lite.  Iallafall så e partyoutfiten kittad å stövlarna är nyklackade!
När vi kom hem från dagis så hade minimannen somnat så han fick stanna i vagnen ute och Wilma ville cykla å vara ute. Stor fördel med hus måste jag säga, hon fick vara ute och jag gick in för att börja med middagen. Å som den bästa hustrun jag måste vara så stod den på (middagen) på bordet när maken kom hem!

1 personer tycker något:

Anonym sa...

NÄmen nu måste du nog förklara...är Wilma ute och cyklar ensam?????
OM (orolig mormor)

Skicka en kommentar

Etiketter