Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 29 april 2010
Nu börjar det kännas bättre i munnen, fortfarande öm i kökbenet så det är svårt att tugga men det gör iallfall inte lika ont länge.
Idag har jag målat hus, kändes så skönt att komma igång igen, inte för att jag var ute sålänge men iallfall, nu kanske vi kan bli klara såsmåningom. Tänkte ha husmålar helg om 3 veckor och bjuda in alla vi känner som kan hålla i en pensel, så känner ni er manade så är det bara att dyka upp :)

Nu har jag varit duktig på annat sätt oxå, lagt ut 16 nya tradera auktioner å det är väl 1/3 av allt som ska ut men nu fortsätter jag på söndagkväll...

1 personer tycker något:

Carro sa...

Skulle bara säga att du fått en award i min blogg :-)

Skicka en kommentar

Etiketter