Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 27 april 2010
MIG!!!
10.20 infann jag mig hos tandläkaren för att bli av med en visdomstand, var nervös som 17 men det var ju ingenting! blev bedövad å sen knackade hon loss den, tog max 10 minuter. Men nu, nu har bedövningen börjat släppa och det gör ONT, riktigt ont. Å så e jag hungrig. Får inte äta förrens tidigast 15 men med denna värk så blir det väl mest i flytande form.

1 personer tycker något:

Isabell sa...

Skönt att det gick bra har tagit bort tre 2 tog 2 h o en tog 10 min! Oh det går över fort. Bara bedövningen börjar släppa o man får lite mat i magen igen! Tyvärr sitter ju jag fortfarande utan känsel o smak efter sista stora tandoperationen o det är ju över 1 år sen:-( Men det var ju ingen vanlig utdragning. Hoppas du kan äta lite sen o ta det lugnt idag!/ isabell

Skicka en kommentar

Etiketter