Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 2 februari 2010
Som vanligt tog jag på mig makens vinterkängor för att gå ut och hämta tidningen på morgonkvisten, dom matchar min morgonrock så himla bra :) I brevlådan låg också sista omgången post från igår, ett stort brunt kuvert adresserat till Emil, på baksidan satt en stämpel från en webbutik å jag som den webbschopoholic jag är började rensa i minnet och kunde snabbt utesluta att jag skulle shoppat nått å glömt bort. Sprättar raskt upp kuvertet å tänkte att mer information skulle nog finnas däri. Ut fiskar jag en underbartsöt brun boilersuit från katvig men inget mer, inte tilstymmelse till avsändare eller ledtrådar.

Så frågan var fortfarande obesvarad, från vem??? Tänkte inte mer på saken just då, utan övergick till morgonstressens bestyr, när jag senare kom hem från dagens förmiddagsaktiviteter låg dressen kvar på köksbordet å gjorde mig så nyfiken, jag misstänkte ju att jag borde tacka någon! Ringde tillsist till butiken den kom ifrån för att höra om dom kunde hjälpa mig med vem den kom ifrån....Jodå, efter lite knappande på datorn kunde dom ju avslöja vem som var givare, det var Emils mormor som beställt den - TACK!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter