Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 27 februari 2010
Helgerna är alltid så köriga att den lilla tid man hinner sitta framför datorn är minimal... Nu sover kidsen sedan länge, melodifestivalen är över för i kväll och det enda som borde göras är städning, vårt hem ser ut som ett bombnedslag.
Någon kom och tittade på den stora svarta idag men gav ett skambud, påstod dessutom att han var handlare och skulle sälja den vidare för 20 mer än vad han ville ge oss... skulle inte tro det va?! I  morron kommer det nog någon annan och kollar, kanske han har bättre åsikter att komma med. Jag längtar till tisdag då den stora guldiga är leveransklar!
Nu ska jag gå och knoppa, i morron ska Wilma till träningen som vanligt och det blir jag som kör :)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter