Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 15 februari 2010
I lördags flydde vi fältet å lämnade barnen i trydda händer. Emil hade mormor här och Wilma var hos bästa faster med familj.Maken och jag? ja, vi skulle in till den stora staden å bo på hotell å äta god middag.
Checkade in oss på scandic anglais och begav oss sedan för ett varv i sturegallerian, lagom att hinna med innan det var dags för ombyte å så. Kändes otroligt lyxigt att få bo så centralt å på hotell dessutom, bra att bo på landet egentligen ;)

Tog en taxi till resturang rött där vi som vanligt fick avnjuta en fantastisk 3 rätters bestående av löjromstallrik, tornedou på champinjonbädd och slutligen en pannacotta. Mätta åbelåtna satt vi sedan däroch bara mös av barnfriheten och att få sittastill under en hel middag.

senare begav vi oss till en krog där A har en kompis som jobbar, stod på gästlistan å gled smidigt förbi hela kön, det är så det ska vara...  Dansade en hel del å sällskapet drack en hel del sprit. Landade tillbaka på hotellrummet vid halv 3 efter att ha blivit avprickade i dörren till hotellet av en vakt. Somnade helt ovaggad och slog upp ögonen först runt 11 tiden på söndagen.
Å somden frukost älskare jagärentrade jag matsalen och var så hungríg, dom hade massor! Mera frukostar på hotell, tack! Jag åt å åt, fil, mackor, frukt, kaffe, färskpressad juice, grönsaker, frallor. Yummi. stod mig hgéla dagen igår och det blev varken lunch eller middag!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter