Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 2 februari 2010
Solen stålade frånen blå himmel och vinden stod stilla. så var det när jag kom ut från öppna förskolan idag, där hade vi varit på första föräldragruppsträffen tillsammans med en hel drös andra föräldrar och barn. Där presenterade oss för varandra, fick kaffe och macka och pratade om hur man gör å vem man ber om råd och så, Emil var pigg och glad nästan hela tiden, dock vill ju grabben mest stå upp vilket kan bli lite tugnt för mammans armar... men åter till vädret.
Tog en promenad hem tillsammans med 2 andra mammor och deras barn å tillsammans med en av dom slog jag mig ned på trappen till vår altandörr med solen strålandes i ansiktet och en kopp te i handen, vi fick sällskap av vabbande fru S som såg oss från köksdörren och tillsammans njöt vi av årets första värmande solstrålar, underbart med föräldraledighet!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter