Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 24 februari 2010
Japp. Har varit lite off sedan i måndags. Vid frukosten på måndagsmorronen bet jag mig i tungan så hårt att huggmärkena fortfarande syns och jag bara kunnat inta flytande föda sedan dess, fast helst stått över det oxå för att det gjort sååååå ont, Alvedon och ipren har varit mina bästa vänner... Borde nog ha sytt det så illa vat det. Då blev jag off.

Igår var jag hos tandläkaren för att bättra på misären lite till, hade inga hål eller så men måste plocka bort 2 visdomständer som växer helknasigt under våren, den första ryker efter påsk å jag e asnervös redan nu, hur ska det gå???

Idag har det dock varit en mycket bättre dag!!!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter