Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 7 februari 2010
Wilmas garderob e tom.... Eller nja men iallafall med betydligt fler gapande hål.
Har rensat ut alla 98-104 kläder och delar av det som är bara 104. Nu behöver jag bara göra mig av med det oxå... Behöver du flickkläder, eller känner du någon dom gör så säljer jag gärna:) här finns att plocka från storlek 50 och uppåt! 

Ett axplock:
  • GANT munkjackor, klänningar mm
  • Mexx, byxor, toppar, klänningar
  • Esprit, byxor
  • PolarnOpyret, Allt
  • Övriga kläder kommer från AyaNaya, Ej Silke Lej, KikKid, Petit Bateau, Lindex, mfl.

1 personer tycker något:

Isabell sa...

Ut med det på tradera du tjänar förmodligen betydligt mer på det:-) jag sålde det fina till kompisar o la ut resten o gjorde en riktigt bra förtjänst tycker jag! Bra tillskott i kassan.

Skicka en kommentar

Etiketter