Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 7 juli 2009
Det är kanske ingen god morgon. Fast jag har förstås inte druckigt kaffe ännu.
tidningsprenumerationen på DN slutade igår, morr! Gillar tidning till frukost men just nu kanske det är lika bra att den inte kommer, måste packa å röja istället för att grotta i nyheterna, tyvärr. Min bok e slut oxå, (en shopaholic i väntans tider) den var toppenbra men lite sorglig ibland när man trodde saker och ting verkligen skulle skita sig. Så det som är kvar är alltså jag och 60 opackade flyttlådor....

Wilmas ben var inte lika värmepåverkat i morse så hon fick gå till dagis, bad dom dock ringa om hon verkade bli hängig eller så efter som läkaren sa att det kunde ge upphov till feber.

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Är också sån att dagen börjar inte bra förens man fått i sig en kopp kaffe ;)

Hoppas att Wilmas ben är "bra" nu och bara blir bättre!

Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter