Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 19 juli 2009
Vaknade med tokpigga ögon strax före 06, vad är det lixom? Låg kvar i sängen och ville inget hellre än att somna om men icke, fick myrkrypningar i benen så det var bara till att stiga upp, morr. Har hunnit packa en flyttkartong, åka till affären och komplettera frukosten, sätta igång en tvätt och fått i mig en kopp kaffe. Snart ska jag väcka familjen.

Wilma ska få leka med Morfar hela dagen och jag å maken ska ut till huset och städa och montera skåpsinredningar. Maken ska dessutom göra klart badrummet, elen ska kopplas in och toalettstolen ska siliconeras fast. Givetvis är min mor och syster med och hjälper till, underbart att veta att dom alltid ställer upp :)

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Det är skönt att veta att man har mor- och farföräldrar som alltid ställer upp och hjälper :)

Hoppas att du får en fin dag!
Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter