Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 9 juli 2009
Regnet verkligen öser ner och jag har inget paraply....
Klockan 10 ska jag vara hos barnmorskan för kontroll och sedan är det dags att ge sig ner på stan för att möta upp bästa Johanna och Nils, vi ska äta lunch och sedan ta en sväng på NK barn och lite andra ställen.

Lite irriterad på mig själv för att jag är uppe redan men jag kunde verkligen inte somna om, visst är det frustrerande när man får sova men inte kan?

1 personer tycker något:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Här regnar det inte...men det är grått och kallt och allt annat än ett sommarväder...snarare att det är ett höstväder(?)...

Ha en bra dag hos BM!
Kramar

Skicka en kommentar

Etiketter