Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 17 december 2008
2 dagar kvar på jobbet 2008. Efter den här dagen såklart.
Sov till 9 idag, hur är det när man egentligen borde jobba? Nu är jag ju här men bloggar, fyyy det får man inte göra på arbetstid.... Eller? Jag jobbar ju på min fritid.
Var såå trött i morse, å min säng var så skön, lyssnade på familjen som gjorde sig i ordning, Wilma ville klä på sig själv, hon valde röd/vitrandiga byxor, rosa tröja med rött mösnster och en lilaprickig kofta. Maken stönade högt men Wilma tyckte hon var såååå fin!

Min syster har öppnat en blogg!! Så kul, älskar hennes sätt att skriva på. Titta gärna in i hennes 38kvadrat

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter