Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 22 december 2008
måste skriva verser,
alla klapparna är inhandlade men inte en enda vers är skriven, lite panik nu.
Måste sätta mig när Wilma har somnar och se vad jag kan knåpa ihop, måste bara få inspiration. Till maken vill jag rimma om den där satans cirkelsågen som jag inte vet vad det är för nått och inte heller har köpt men eftersom han får nått annat så vill jag iallafall få in hur det kan gå när man säger saker till frun som hon inte har en aning om, till min mamma, å det måste ju mäta sig med familjen rim och alla är verkligen superduktiga på att rimma, till min pappa, som skriver långa konstiga verser och rimar på ord som man inte trodde var möjligt. Å så har vi lilla jag som inte alls kan rimma för jag har ingen ådra för det what so ever, men jag försker tappert varje år!

2 personer tycker något:

Anonym sa...

Jag tycker att du är duktig på att rimma :)
Nödrim och nästanrim är faktiskt bra. Om inte annat livar det upp stämmningen när julfikat har lagt sig som en pinata i magen och man är varm, däst och seg.

Ses snart :)
Kram

Johanna sa...

Kämpa på sötis!!! =) Jag tror säkert att du kan jättebra!

Och heja Wilma, vilken donna hon är alltså! Underbar!

Ses imorgon!
Stoooor kram!

Skicka en kommentar

Etiketter