Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 6 december 2008
6 december.
18 dagar kvar till julafton.
10 arbetsdagar kvar 2008.
Det känns bra.

IDag har vi varit och myst hos J&H och gosat med deras lilla bebis Nils. Wilma som inte träffat honom tidigare tyckte att det var mysigt och vägrade nästan att kliva in i bilen när vi skulle åka, hon ville minsann stanna för det var så mysigt :-) Fast hon tyckte det var lite jobbigt när Nils skrek, då sa hon

-Fast mamma, jag orkar inte lyssna på det där...

Hon däckade i bilen på vägen hem, och nu sitter hon i soffan och är helt slut.
Vi har bonus hund här oxå nu, hon står och slickar på mina händer sammtidigt som jag försöker skriva....

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter