Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 18 december 2008
Igår var jag och såg Shyffert på Cirkus. Riktigt sevärt faktiskt, skrattade så att jag fick ont i magen. Syrran oxå. Passade på att nuta lite extra, hon och jag så vi åt middag på Operakällarens bakficka, dom kan ha världens godaste rydberg!!
Lite småkorkat såhär i efterhand kan man ju tycka att det var att promenera hela vägen därifrån till centralen men just då tyckte vi att det var en strålande ide... Jag hade så ont i fötterna när jag äntligen fick komma ur stövlarna, idag har jag vattefyllda blåsor på 6 av 10 tår... ajajajaj.

Försov oss i morse, ingenn vaknade av tv:n som drog igårn 06.30, blev lite halvstressigt att få allt och alla klara men Wilma var exemplarisk och ibland tror jag att hon förstår att det inte är någon idé att krångla.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter