Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 19 december 2008
Jag har sovit 17 timmar av 24.
Det är helt galet, men så trött jag är (var).
Märks verkligen att den här hösten har gjort slut på alla krafter, det har varit så stressigt. Hela min kropp har sagt ifrån idag, allt har varit upp och ner. Men jag får vila ordentligt den här helgen så att jag är piggare till jul och nyår.

Mormor hämtade Wilma idag och Wilma hade sagt på engång,

-Jag har längtat efter min mormor.

Och det har hon, hon pratar om sin mormor varje dag och hur mysigt det var när hon sov där och åt frukost å att mormor har en soffa som kan bli en säng :-)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter