Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 4 december 2008
Det här har varit en lååång dag.

Wilma började hosta vid 4 tiden i natt och givetvis vaknade inte maken, så där låg jag och lyssnade, gick in med vatten, var uppe och kissade med lilbusan å så höll det på tills TV:n slog igång 06.00. Mitt måt för dagen var Delsbo, tur och retur. Gav mig i väg i ett regnit och mörkt stockholm. E4 var full av poliskontrollen, att dom orkar, i spöregn. Nånstanns före uppsala började det snöa, vägarna blev moddiga och hala. Funderade på om jag skule ringa återbud till mig kund, men jag han inte, an ringde först så jag vände vid Gävle, det var väl lika bra, tror inte jag hade kommit hem annars.
Kunde ju då passa på att göra ett besök hos en tandläkare för att ta hand om det onda. Först tyckte hon inte att det såg så farligt ut men sen visade det sig att det hade krypit in karies under en gamal lagning... hade jag inte kommit nu så hade det blivit rotfyllning. Så nu sitter jag i soffan med en ömmande tand och lite halvbedövad kind...

Har varit på adventskonsert oxå, riktigt mysigt, Örjanskören. Först gången jag kunde känna lite julstämning :-)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter