Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 14 december 2008
Mycket nu.

Men här kommer lite från helgen.

I fredags var vi hundvakter åt Nahla, S&A var på julbord. Alltid lika mysigt att ha henne här, Wilma kröp upp bredvid i soffan och halvlade sig mot Nahlas rygg, låg så en stund och utbrast sedan förtjust

-Mamma, jag får ligga så här för Nahla, hon tycker det e mysigt och jag med!

Jag spanade på idolfinalen sen gick jag och lade mig, fick sovmorron till 10 på lördagsmorronen vilket var super skönt. Luciadagen bjöd på konsert på Nordiska museét med Adolf fredriks och kungsholmens musikgymnasium, Wilma var alldeles tagen och satt tyst hela tiden och lyssnade, det var jättevackert.

Sen var det dags för fest hos S&A, Wilma fick vara med mormor. Dom hade gjort massor med goda smårätter och vi mumsade för fullt, annars så bjöd kvällen på många goda skratt, spel, vin, och tokigheter. Jag var i säng vid 02 och maken kom hem vid 05, behöver jag såga att han fortfarande sover? Wilma och jag har mysfrukost i soffan och sen blir det fika hos min mormor, får väl se om maken är i form för att följa med ;-)

1 personer tycker något:

Anonym sa...

Kan tänka att A låg lika länge.Kul att läsa din blogg,jag får reda på lite mer om a&s liv.S:s Mor.

Skicka en kommentar

Etiketter