Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 9 december 2008
Jag e sååå stressad. Skönt att det bara är 8 arbetsdagar kvar. Har aldrig haft så här mycket att göra i december som jag har nu. Å dessutom ska det bakas lussebullar, pepparkakor och göras julgodis. Det ska handlas och julfixas och vi måste köpa en gran. Nästan inga julklappar är klara och så här sen brukar jag aldrig vara. Dessutom står jobbet en rakt upp i halsen och just nu lägger jag strategin för 2009. Nu är det dags för två dagar konferens och slutplanering med hela avdelningen.

Wilma skulle prompt gå hem idag så en snäll mamma som jag är så lämnade jag bilen vid dagis å så gick vi hem, eller jag gick. Och Hilmas mamma. Wilma och Hilma sprang hela vägen och busade med varandra :-)
Tyvärr märks det ju att dom går på dagis för det är dumma dumma hela tiden och lite tjafs. Det skvallras till höger och vänster och alla skyller på varandra. Men hallå lixom, dom e bara 3 år.

När vi kom hem ville Wilma titta på Lotta på bråkmakargatan, hon tycker den är jätte, jätte rolig om hon får välja orden själv. Lite upprör blir hon dock när lotta vägrar svälja sin medicin, då tittar hon bestämt på mig och säger

- Mamma, JAG kan ta min hostmedicin, Lotta e busig.

Nu sover hon.

Jag måste fortsätta min julklappsshopping men har lixom ingen inspiration, syster, pappa och maken är kvar, ge mig ideér!!!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter