Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 3 december 2008
När jag stod i duschen i morse fick jag ytterligare bevis på att Wilma har blivit så stor nu, hon kommer in i badrumet och säger godmorron, sn fälelr hon upp locket till toaletten, drar ner trosorna och sätter sig och kissar. Sen tar hon papper, torkar sig och drar upp trosorna. Spolar. Tvättar händerna.

- Så mamma, nu e jag klar.

Sen travar hon ut och går in till sin far och säger gomorron!

Lite rolig var hon innan jag gick till jobbet, s skulle lämna idag.

JAg står och klär på mig för att gå ut genom dörren och åka till jobbet, säger hejdå till både Wilma och S. När jag sedan är på väg ut säger jag hej då en gång till och Wilma ropar,

- Hej då mamma, vi ses i morron när du kommer och hämtar mig.....
- I morron? frågar jag, Jag ska ju hämta dig i eftermiddag.

Då flinar hon bara och vinkar :-)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter