Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 4 februari 2009
Efter att ha överlevt kylan i sundsvall är ja nu hemma igen, möttes av en söt tös i badet som satt och sjöng, samma mening om och om igen.

4 5 å 6 indianer, 4 5 å 6 indianer

jätte söt. Tog en bra stund innan jag kopplade på sång men sen kom det. Fast jag kan det ju bara på engelska, Wilma tycket det lät konstigt!

Ficke n fantastik demonstration av MacBook där uppe, det är nästa måste, så snart den har datorn kraschar och jag har råd (om det inte finns nån snäll som vill sponsra) så ska det bli en sån, den var heeeelt grym!

I morron ska jag avslöja för chefen att jag är ½ tids sjukskriven, lite nervös faktiskt. Intyget kommer ju inte förrens i morron på posten men jag måste ju berätta på förmiddagen. Sen ska jag ju till Norrtälje och vara med på fukt besiktningen på landet!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter