Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 23 februari 2009
Tänk vad vackert det blir med snö. Äntligen. Här snöar det fortfarande och är rint 1-2 minusgrader, perfekt alltså. Helst skulle jag vilja stoppa in familjen i blien och dra till fjällen, kanske kan de finnas lite restresor kvar i påsk? Fast dom kostar väl förmodligen en halv förmögenhet eftersom det är lediga dagar å långhelger å så.

Återigen förundras jag över dessa 08-ors kännsla för snö. Bilar och snö alltså. Måste man köra 30 bara för att det har kommit 10 cm. Svar NEJ. Men vad gör folk, jo håller 30. JAg blir vansinnig, tror min tuta snart kommer gå sönder om det ska fortsätta så här, å så ligga och blockera vänsterfilen - vad finns det för puckon?????

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter