Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 16 februari 2009
Maken och Wilma leker med bollar på golvet, so far so good, det får man ju. Så länge som rullas.
Jag var tvungen att springa ner i garaget en sväng och när jag kommer upp inträffar följande,

Maken ligger på golver och kastar en av bollarna mot väggen så att den studsar tillbaka, Wilma gör samma sak med en lite mindre boll samtidigt som hon as-garvar.
Ber om att få familjens uppmärksamhet:

(jag) - Får man kasta bollar inomhus? , Är det någon som kan tala om för mig om man får kasta bollar inomhus?
Inget svar
(jag)-Wilma får man kasta bollar inomhus?
(w)- jaaaaa
(jag)- nej, det får man ju inte, nu får du säga till pappa att han är väldigt busig som tycker att ni ska göra det fast man inte får...

Wilma hasar sig fram till sin far för att meddela hur det ska vara och ur pappan kommer inte ett ord, han försöker dölja sitt fnittrande....
Wilma vänder sig mot mig och utbrister

- Han förstår inte

det dröjde inte många sekunder innan vi låg i en skrattade hög allihop!!!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter