Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 9 februari 2009
Jag är i bollnäs nu. Lämnade ett solig stockholm vid 14 tiden idag, bilen fulltankad och ljudbok i spelaren, ramlösa i drickahållaren och givet ett par bananer.
Vintern började lite smått i Uppsala men sen blev det bättre. Tänk er snötyngda träd, gnistrande vidder med endast nått skoterspår på solen som lyser från en klarblå himmel så har det sett ut på vägarna idag. Kan ärligt säga att jag saknat det här, glida runt på vägarna,lyssna på bra böcker och bara var ett med min bil. Å vintern, den har jag oxå saknat. Skulle kunna flytta norrut bara för att få lite mera snö än vad som faller i gråa stockholm.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter