Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 15 februari 2009
har nästan varit för lång!
Min mormor som e nästan 100 har flyttat, skojar faktiskt inte hon fyller 92 iår!!! Så i lördags gick flyttlasset till en fin liten nyrenoverad lägenhet med toppenläge, självklart var vi med och hjälpte till. För inte kan man flytta och packa upp allt själv i den åldern.

Igår var det ju dessutom alla hjärtans dag och maken suprisade mig med god middag och egen gjord pannacotta. Jag är imponerad!
Första gången han gett sig på det och han hävdar alltid att han inte kan läsa recept... Iallafall var den perfekt, han hade till och med lyckats välta ut den ur skålarna som han gjort dom i. Så dom låg i små perfekta former på tallrikarna dekorerade med jordgubbssås och smält choklad, mums säger jag!!!

Idag var jag åter igen på plats i mormors nya lya för att packa upp, ställde mig i köket och böjade organisera, jösses vad mycket koppar, fat och porslin hon har... Min rygg har nu fullständigt sagt upp sig och jag ligger utslagen i soffan med datorn i knät.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter