Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 3 februari 2009
Sitter hemma hos min bästa Sofi, hon håller på att natta sin söta dotter å jag passar på att hänga lite här. Vi har ätit jättegod mat och jag har för första gången uppskattat keso, undrar om det är för att jag är gravid?

HAr haft en lång dag på jobbet men mycket givand. Har fått masor gjort och inte hunnit surfa nått på nätet, tur att jag fick min dos igår kväll! Ägnade då en bra stund att handla lite på HM både sommarklänningar till Wilma och lite mammakläder till mig.

Idag har jag pratat med min bästa barnmorska och allt är löst, jag ä så lättat. Dom har sjukskrivit mig på 50% för skoliosen och skickat en remiss till sjukgymnastik. Nu är sjukskrivningen från och med idag, men i morrom ska jag till sundsvall hela dagen på kundbesök så det blir väl till att vara ledig på torsdag kanske ;-) Då kommer ju dessutom munters till landet och besiktigar och jag måste vara där!


Lite shopping hann jag med på lunchen oxå, smög in på Polarn och Pyret och kom ut med en fin kasse, dels en cericerosa fleece till Wilma, 2 långärmade tröjor till samma tös båda i turkost men den ena randig med vitt. Sen fick faktisk bebisen en vit heldress som jag inte kunde motstå, jag vet det är tidigt men den var ju sååå söt!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter