Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 1 februari 2009
Middagen igår var perfekt, allt var supertrevligt och mysigt! Hoppas att vi har dom här igen, träffade ju båda deras respektive för förstagången och dom får helt klart godkänt ;-) Fantastiskt trevliga! Dock blev det en lååååång natt, dom gick förvisso vid 12 tiden men jag tror jag somnade vid halv 5 på grund av vissa omständigheter....



Idag har det varit brunch hos svärfar, eller frukost kanske man ska kalla det, klockan 12. Så vi som redan fått en frukost, fick en till lika dan, lite märkligt, men det var gott! Wilma böev ju dock hungrig ganska fort så henne fick vi fylla med mat i Forum när vi kom dit för kite shopping efter svärfarsfirandet.



Jag har fått ett par skor!!! *Lycklig* Ett par svarta Le coq sportif så nu slipper jag gå i mina vinterfoppa på jobbet! Rea var det oxå, 50%.



Nu myser jag och maken i soffan och snart blir det BECK för hela slanten, tänk 8 söndagar på rad fixade med bra film :-)

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter