Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 21 januari 2009

MarMalaid har helt underbara smycken gjorda i sötvattenspärlor. Halsband, örhängen, armband, barnsmycken, och nyckelringar.
När jag träffade dom på formex uppstod kärlek direkt, jag vill ha allt!


Varje år gör MarMalaid ett smycke för stadsmissionen, nedan är 2009:s design. För varje sålt halsband går 75 kr till stadsmissionens projekt för hemlösa kvinnor. Å visst är det snyggt!
Kika gärna in på deras sida och webbshop, där finns alla must have!


1 personer tycker något:

Anonym sa...

Hej,

Så gulligt av dig att skriva om oss och våra smycken! Maila mig din adress så skickar jag dig något fint1


/Malin

Skicka en kommentar

Etiketter