Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 12 januari 2009
Nu så, nu e det klart. Tänk vilken händig och bra make jag har.
Vi hade ju ett missöde med en transformator som brann men det kunde snabbt lösas med hjälp av en ny. Nu ska jag slippa bo på en arbetsplats. Okejrå, viss överdrift, men rörigt har det varit....




Visst blev det bra?! Överskåpen sitter perfekt och med belysningen blev det ljus och fint, tänk att det var vinrött i hela hallen tidigare!!!



3 personer tycker något:

Johanna sa...

Skitsnyggt hörni!!! :) Bra jobbat!
Kram kram!

Anonym sa...

Supersnyggt! Tar nog och snor väggskåpsidén till vår hall :-)
Vi har faktiskt klurat lite på hur vi ska få in mer förvaring i lägenheten och detta var ju en superidé!
Det roliga i det hela är att vi kommer att sätta skåpet över vårat väggord som lyder: Home is where your memories begin. Kul va?!

Caroline sa...

haha, jag ba "va e de där för en dörr?" så komjag på att det inte alls är hallen ni har gjort om, utan lilla maket lix....

Så fel det kan bli, men det där ser ju toppen ut :)

Skicka en kommentar

Etiketter