Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 23 januari 2009
Testar nu även laptrayn i sängen, den är optimal!
Jag och Wilma har sjunkit ner i vår stora säng, hissat upp ryggen lite och ligger nu och tittar på let´s dance, Wilma somnar nog dock när som...

Själv kan jag inte säga att jag mår toppen, därför har det varit lite lungt hör i slutet av veckan å inga nya företag har presenterats, men lugn bara :-) Så fort jag mår lite bättre så kommer det flera måsten! Idag har jag till och med varit hemma från jobbet, eller jobbat hemma kanske man ska säga, åkte till kontoret i morse men kände mig as.skum i kropen s¨jag vände där och gjorde om vardagsrummet till arbetshörna i stället!

Graviditeten har visats upp sig från ytterligare en sida idag, jag hade en sammandragning, magen såg jätte kul ut med tanke på att den är ganska liten å man kunde känna kanterna på livmodern, låg ner i soffan när den kom därför blev det så tydligt! Nu är det bara lördag och söndag kvar å sen är det dags för Ultraljud! Ska bli kul att se skrutt men men jag tror att jag redan känner den....

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter