Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 12 januari 2009
Jag och Wilma är hemma idag.
Skulle iof knna tänka mig att få vara hemma enda tills bebis kommer men det ge ju tyvärr inte så mycket pengar.
Igår kräktes lilltösen ner hela min bil, hon hade nog ätit nått som hennes mage inte ville ha för sen har hon varit pigg som en mört och idag har hon fått i sig en ordentlig frukost. Men för at ta det säkra före det osäkra så fick hon vara hemma idag.

Idag kommer förhoppningsvis projekt lilla hallen vara klart, maken ska fixa med det sista som ska upp så som belysningen och luckor och tavellister, själv tänkte jag komma med glada tillrop och dekorera när det är klart!

1 personer tycker något:

Johanna sa...

Nämen, hoppsan! Skönt att hon redan verkar må bättre!
Kram på er!

Skicka en kommentar

Etiketter