Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 30 januari 2009
Vet ni, jag har beställt mat på nätet för första gången, på mathem.se man fick 15% rabatt på sin första order så jag tänkte det skulle vara kul att prova. Maten levereras idag runt halv 2, spännande :-)

Fortfarande galet förkyld, å vi som ska ha gäster i morrn... kan ju inte sitta här och snora som en gris då direkt. Nåja en dag itaget, kanske mår mycket bättre i morron.

Maken och jag är solo ikväll, Wilma ska sova hos sin moster, tycker att det ska bli jätte spännande hon har pratat om det varje dag sen vi bestämde det, hoppas att dom kommer få det mysigt. Här hemma blir det en god middag och let´s dance!

1 personer tycker något:

Anonym sa...

Hmm mat levererat hem, det kanske man skulle testa. Tack för tipset!

Skicka en kommentar

Etiketter