Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 1 januari 2009
Nu e det 2009.

Hur fort har tiden egentligen gått? 2008 var ett händelserikt år, 2008 var åter då vi köpte landställe, det året då Wilma bytte dagis, det året Wilma fyllde 3, det året vi bestämde oss för att fixa om massor hemma. 2008 var oxå året då vi lärde känna våra fantastiska grannar och Jag ägnade 60 nätter utanför hemmet.
Det har helt enkelt hänt mycket. Men det har varit ett toppen år.
Igår avslutades 2008 hemma hos en barndomskompis till mig och henner man och deras lilla tös Alice, vi åt gott, barnen lekte och allt var helt enkelt perfekt.

Idag har fixandet hemma fortsatt och maken har målat och målat. Wilma och jag tog en promenad i solen och tittade på långfärdsskridskoåkarna vid brunnsviken, det såg härligt ut.
har just kommit på att det är bara 6 dagar kvar hemma nu sedan börjar allvaret, pust! Det har ju varit så skönt att vara ledig.

2009 tror jag kommer bli ett bra år. Vi ska fixa färdigt här hemma, fortsätta med takläggningen på landet, renovera badrummet på landet och måla överallt där. Allt ska förhoppningsvis vara klart innan semestern :-) Jag ska försöka att inte resa jätte mycket under våren utan spendera mer tid hemma med familjen.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter