Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 18 januari 2009
Uppkrupen i soffan men datorn iknät, mycket ömma fötter men glad!
Lite te och mackor håller mig sällskap just nu.

Formex är Nordens största mässa för design, inredning, presentartiklar, konsthantverk, textil, papper och leksaker. Mässan hålls på stockholmsmässan i älvsjö två gånger per år och är endast för branchfolk.

Första mässan för året bjöd på massor med inspiration och bra idéer. Alla mässhallarna var fulla med utställare och det är kanske tur att man inte får gå där som privatperson och shoppa för det kan bi en dyr dag. Jag har hittat massor med leverantörer och intressanta webbutiker, jag kommer under den närmsta tiden att presentera en ny leverantör/butik per dag i bloggen med allt från leksaker, smycken, ljus, inredningsdetaljer och andra ting som jag hittade. Missa inte det! Givetvis kommer ni också hitta recensioner och annat på produkter därifrån!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter