Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 8 januari 2009
Måste nog ta tillbaka det jag sa om att sälja maken....

Han skämdes ganska mycket under dagen och tyckte att man faktiskt inte får bete sig hur som hellst på morronen så han har bett om ursäkt och hade faktiskt köpt en jätte fin bukett med blommor till mig när jag kom hem från jobbet :-)

Fler och fler på jobbet har börjat ana att jag är gravid och en av Wilmas dagiskompisars mamma reagerade idag när vi hämtade barn samtidigt, alla tycker att det är toppen utom möjligtvis min chef... Han har lite huvudbry nu och totalt kommer vi vara 3 föräldralediga samtidigt och vi är 10 totalt med chef. Dessutom har jag Stockholm/Norrland som distrikt å det är inte lätt att hitta nån som vill ta det å köra så mycket som jag gör....

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter